Min blogglista

onsdag 13 januari 2010

Är det verkligen onsdag idag??????

Shit känns som om jag har ingen som helst koll längre på vilken veckodag det är ..eller när jag hann ta en dusch sist.. YUCK!

Är inne på min 3:e dag som ensam hemma mamma och det känns helt ok.
Dock så blir jag lätt rastlös, trots att lillan just idag inte känner för att ta sin marathon sov-session som hon vanligen har mellan 10-12.. Hon låg i sängen i hela 25 minuter, så jag hann precis ladda upp en del bilder på henne på facebook men sen så vaknade hon.

Hon ligger i babygymmet just nu och stirrar argt på en orange kossa som dinglar.

Ja, just nu så är väl babygymmet inte hennes bästa vän.... Men jag hoppas att den ska bli det så småningom.

Vill inte att hon ska bli en mamma-klängig bebis redan nu.

Det verkar i alla fall som om vädret kommer att bli bättre nu. Vilket är skönt, då kanske man orkar motivera sig till att gå ut.

Imorgon så ska vi in till stan för att äta lunch med Mats, Cassandra , Sabine & alla andra som vill hänga med.

Fredag så har jag fika med Mimmi

nää nu vill lillan ha sällskap..

Ciao!

Inga kommentarer: