Min blogglista

torsdag 15 juli 2010

2 veckor har nu passerat

... Sedan jag bytte ut skötväskan mot en laptop.
Det är fortfarande inte lätt att gå ifrån älsklingarna på morgonen. Men ju fortare jag kommer iväg, desto snabbare kommer jag hem igen. Förstår nu hur jobbigt Fredde har haft det när han har lämnat oss för att åka och jobba. Men man måste ju jobba, för att kunna ha råd med semester och quality time :) lunchade med Mats idag, sin alltid så var det mycket trevligt, trots den extrema värmen. Men vi oroar oss inte för värmen längre, nä "monstret" funkar över förväntan.


Min svärfar kallar den R2D2 :)))) Sovrummet är härligt sval. I natt så sov alla tre som stockar ;) härligt!!! 8 arbetstimmar kvar, sedan är det helg igen!! Sjukt va tiden går fort.

Nää nu ska jag mysa ner mig med min älskling


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Mats sa...

Dear mother of the Gods! Nu förstår jag varför det plötsligt blev elbrist i Sverige.

Jempa sa...

AC is the shit..

XoXo sa...

Mats: Tänkte köpa en till vardagsrummet också, då får du helt enkelt ringa mig när du villt itta på TV ;)

Jempa: AC e fiiiina grejer