Min blogglista

torsdag 26 augusti 2010

Dags för en ny Moppe??

Började igår fundera på om det var dags att byta ut "Blåa faran" mot en nya modell.

Min älskade moppe har jag nu haft i ca 3 år nu och har varit en trogen vän. En del reparationer har det varit, men inget allvarligt. Men så såg jag nya moppar på Tradera till riktigt bra priser, som gjorde mig sjukt sugen på att kanske köpa en ny.. Men jag vet inte.. får helt enkelt se. Det dröjer inte så länge innan jag kanske måste ställa in moppen tills nästa år :) eller kanske kan man önska sig en ny moppe som en tidg julklapp från mig själv till mig själv??


Ska in på Tradera å drömma mig bort lite :)

Tradera finns nu på:


Tradera på Facebook, Tradera på Twitter, Tradera på Youtube

1 kommentar:

ettvanligtliv sa...

Hej Lexi,
Tack för din fina kommentar på min blogg! Det känns så bra när någon förklarar att man inte är ensam, man blir ju som sagt lätt tokig av denna jobbiga väntan. Du lättade upp min dag. Tack!

PS, tycker absolut att du ska ge dig själv en moppe i julklapp!

Kram!