Min blogglista

måndag 1 mars 2010

Då var det dags!

"Idag börjar mitt nya jag! "
Ja, alla har vi sagt så vid olika tillfällen. Jag har dock bestämt mig för att nu är det dags att gå ner de där sista baby kilon som finns kvar :D
En vikt minsknings app är installerad och mål är satta :D

Vad har jag annars att berätta?
Olivia har 3 veckor kvar med skenan. Det känns verkligen jätte skönt att bli av med den.
 

Veckan som gick innehöll både den tisdags fika med vännerna Linda & Tyra och Madde & Lukas.
Torsdag fikade vi med Emma & Pontus.

Olivia har upptäckt hennes lilla tumme och att man kan stoppa den i munnen. Tyvärr så hittar hon den bara när hon sover, vilket gör henne frustrerad när hon inte hittar den i vaket tillstånd.
I helgen så fick hon oxå sina allra första ballerina skor

2 kommentarer:

Jempa sa...

Blir det till att skära ner på fikorna nu då? ;)

XoXo sa...

nää det sket sig med mitt nya jag ...JAg har ju alltid nästa vecka på mig att börja om på nytt :D