Min blogglista

fredag 12 mars 2010

Bajs, bajs och ännu mera bajs!

Bajs, bajs & ännu mera bajs!

Nu pratar jag inte om Olivias blöjor. Näää, jag pratar om all hundbajs som nu börjar titta fram överallt.

Igår så skulle jag vara duktig och ta en lång promenad. Så jag packade ner lillan i vagnen och började gå mot Liljeholmen. Solen sken och allt kändes underbart. Bara en cigg kunde ha gjort promenaden mer perfekt. Jag tittade på snön som håller på och smälter bort... Mina ögon sökte efter fler vår tecken, i form av snödroppar.... Letade och letade, men såg inga. Istället så möttes jag av ett helt annat vår tecken, ett som inte är lika trevlig dom snödroppar.... Hundbajs! Helt sjukt! Vart man än tittade så låg det äckliga, upptinade bajskorvar. Jag skulle ta en bild på alla bajskorvar, men hade så bråttom där ifrån att jag glömde bort det. Får dock en god lust att gömma mig i en buske och invänta nästa hundägare som skiter i att plocka upp efter hunden. Inte för att gnälla på de, det hjälper nog inte. Nääää, här krävs handling! Jag skulle plocka upp bajset och kasta det på de. Göra som Michael Douglas i filmen "Falling Down" - fast jag skulle kasta bajs på folk :D




- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Unknown sa...

Ja men skojar du, bloggade om detta förra veckan och fick många kommentarer på¨ämnet.

Det är hundskit över allt, fy fasen.

Mvh Camilla