Min blogglista

torsdag 29 april 2010

Mitt nya jobb...

För lite mer än ett år sedan så erbjöds jag ett nytt jobb, som jag inte kunde tacka nej till. Jag fick en slarvig arbetsbeskrivning som lämnade då många frågetecken. Arbetstiderna var långa och det var sunkigt betalt. Jag skulle även vara tvungen att börja allra längst ner i herarkin på den nya arbetsplatsen

Så hur gick det? Ja, leveransen kom den 21:à december som planerat. Inslagen i vitt och grönt.



Jag letade febrilt i paketet efter en bruksanvisning, men tji fick jag. Det fanns ingen bruksanvisning för den här modellen!! Arbetstiderna var oregelbundna och otroligt långa. Betalningen var låg, spontana leenden som mest troligt var gaser. Jag jobbade hårt, visade framfötterna och var envis.

Jag är numera arbetsledare tillsammans med en kollega som står mig nära och betalningen är mycket högre nu än på länge. Ett riktigt skratt som smyger sig fram när jag apar mig och mycket jollrande :D



Det är helt sjukt att det har redan gått ett år sedan jag fick reda på att jag skulle bli mamma!




å visst är hon underbar min lilla tjej!



Älskar dig Olivia :)



Här är min kollega :D

Jag är glad över att ha tackat ja till det här jobbet.

- Posted using BlogPress from
my iPhone

2 kommentarer:

linda sa...

hihi, bra skrivet! Så sant så sant! Och GUD vad söt Olivia var när hon var nyfödd, tänk vad tiden går snabbt! Speciellt din fotomodell till unge som verkligen dragit iväg på lämgden ser jag nu på korten! Fortfarande lika söt såklart :)

ettvanligtliv sa...

Åh vad bra skrivet!