Min blogglista

fredag 11 december 2009

Drömmar....

Ok, jag missade att skriva något fantastiskt igår ... Men ärligt talat så var jag för trött :D

Hur som helst så hade jag en sjuuuuuuk dröm inatt

För någon veckan sedan så drömde jag att två av mina roligaste kollegor hade en kärleks affär med varandra. Att de i verkliga livet har fasta förhållanden ( dock med andra så klart) gjorde drömmen mer juicy

Det hela tog plats i på jobbet - Så klart!

Utav någon anledning så skulle jag in i ett förrådsrum även känt som "gamla Spray room"
Jag öppnar dörren och ser mina kollegor grovhångla.. Killen i drömmen hade sina händer på tjejens tuttar samtidit som han gav henne en sliskig kyss..

Killen tittar hastigt på mig och säger " X har fått ett astma anfall och jag skulle bara hjälpa henne att komma igång med andningen.. "

Eller hur tänkte jag för mig själv... Klart att du skulle..

Jag gick bort till min plats, rodnandes som aldrig förr. Känslan över att ha kommit på de tillsammans, var så jag kan tänka mig att det är när man som liten sprang på sina föräldrar mitt i akten. Och belive me.. tafsandet och kyssandet ifrån de båda skvallrar om att akten var inte långt bort ...

Efter en stund så kommer killen fram till mig.. Han tar min hand och håller den ömt/sliskigt och säger " Jag har varit otroligen" - Han tittar upp " Men jag har ju så mycket kärlek att ge"

Klart att jag var ju tvugen att berätta för mina Huvudrolls innehavare om det jag drömt, dagen efter.. Vi skrattade gott och det hela.. Och jag har inte haft några fler knäppa drömmar .. Tills natten till idag .....

Vi var iväg på en Kick Off med hela företaget.
I vanlig ordning så hade hela dagen gått åt olika disskutioner om hur allt ska bli bättre.

Kvällen kom och alkoholen flödade så som den brukar vid sånna här tillställningar..

Av en märklig anledning så har jag fått tag på fel rumsnyckel.. Detta resulterar i att jag råkar gå in i fel rum. På sängen ligger en kille ifrån jobbet - Naken och inoljad (!).

Förstummad står jag och tittar på honom - Tro det eller ej så är min första tanke- What the hell gör du här.. När plötsligt...Så öppnar sig badrumsdörren

Ut kommer en manlig arbetskollega som jag tycker sjukt mycket om som vän- Naken och inoljad (!) Jag förstår med det samma att dessa två hade tänkt och "leka docktor"

Jag springer ut och han efter mig. Han försöker förklara att det hela är fint - Dte är ju en kärleks akt .. Och min spontana svar blev - "Men det finns väl snyggare snubbar att ha sex med på kontoret !!"

Vaknade upp i skratta av hela grejen..

Det var ett tag sedan, för inte allt så länge sedan då båda drömmar hade faktiskt kunnat vara verkliga ;)

Tror att mina drömmar beror på bristen av drama på jobbet att min hjärna skapar drama i mitt huvud just nu.. jäkligt kul i alla fall..

Den sista drömmen kommer jag dock inte att dela med mig till de inblandade :D

Har fortfarande inte en sjysst avslutnings fras..

Men vi hörs en annan dag!

3 kommentarer:

Jempa sa...

Den första drömmen vet jag att det var jag.. Men den andra.. Får man gissa? :)

XoXo sa...

Klart att man får :D

Mats sa...

This is messed up!